În perioada 8-14 martie a.c. magazinul online Vexio anunță lichidări de stoc. Așa cum îmi stă în obicei, am grijă de lucrurile mele și pentru că excepția întărește regula mi-am scăpat bijuteria de mouse A4Tech pe jos și s-a ales praful. Bijuterie, pentru că mă înțelegeam foarte bine cu el, mai avea puțin și împlinea un an de serviciu... Nu s-a spart dar s-a stricat, nu îl mai pot folosi pentru că funcționează intermitent. Aș putea să mă uit prin el, dar dacă sunt folosite componente SMD... slabe șanse de reparare.
Credit imagine: Microsoft Corp.
Ok, să revenim la oile noastre, pe 9 am văzut newsletterul de la Vexio care anunța lichidarea de stoc și iată un mouse care este optic, wireless, cu nanoreceiver și uite că e și Microsoft. Dacă mă cunoașteți bine știți că nu mă dau în vânt după corporații hiper-renumite. Numai că în loc de maxim 2 luni cât funcționa cel vechi, acesta promite să lucreze cu aceeași baterie (AA/R6) până la 10 luni! Și ce e mai frumos este că se mișcă bine. Singurul minus de până acum este că ar fi prea mic pentru mâna mea. Hai să le punem pe +/–:
+ comanda făcută sâmbătă și sosită luni (azi) în intervalul orar specificat de mine;
+ super preț: 30 de lei (plus 10 lei transportul) = 40 de lei;
+ durata de viață a bateriei (alcalină) de până la 10 luni;
+ nanoreceiver slim, care în timpul transportului se introduce în locașul lui, protejat de capacul bateriei;
+ ergonomic, ambidextru;
– dimensiune și volum prea mici pentru mâna mea;
– lipsa software-ului conex în pachet.
Mulțumesc Vexio pentru promptidudine. Comanda a fost făcută cu plata ramburs.
Update: Mi-am adus aminte că A4Tech-ul meu rula și pe sticlă mată, lucru trâmbițat pe ambalaj și pe site. Ei bine, acesta merge inclusiv pe geam clar, deși nu apare nicăieri în specificații. Și habar n-am cum face asta. :-)
• Pagina dedicată produsului la Vexio, la Microsoft.

0 Responses to "Mi-am luat mouse ieftin și bun"