Credit imagine: FunnyBlog.ro
Sâmbătă a fost ziua mea și am vrut să fac o aroganță: să fac cinste cu o bere câtorva dintre prietenii de pe internet. Așa s-a născut #dauobere. Prezenți la „petrecerea” de schimbare a prefixului au fost (în ordinea apariției): @neroblank, @dark2y și @pan_marilena, @mihneawalker, @DD_George, @SerbanPaun și în cele din urmă @necenzurat.
Am ocupat o masă întreagă la Cantina, atmosfera a fost destinsă, plăcută, muzica potrivită (atunci când nu era meci). Ne-am despărțit în jurul orei 23:30, eu luând-o agale spre casă, ceilalți continuând seara pe la Dristor Kebab, Oktoberfest și altele, așa cum a fost foarte amabil să mă anunțe 4square.
Cu această ocazie țin să mulțumesc (încă odată) tuturor celor care mi-au urat de bine și viață lungă :-) după cum urmează:
Facebook: Cristi Serb, Sorin Rusi, Ioan Mihai, Pavel Ionuț, Nicu Simion, Teatrul Masca, Gabi Macovei, Oana Oprescu, Toma Marius, Alin Constantin Ivența, Cristi Dorombach, Anca Radovici, Vlad Dulea, Sorina Enea, Diana Stoleru, Cezar Vasile, Claudiu Petre, Andrei Florin D, Șerban Constantin, Marian Vulpe, Edvigia Țâru, Daniel Pap, Chiriluță Corneliu.
Twitter: @mihaibaboi, @stmurgeanu, @voiculesti, @neroblank, @OanaBoanca, @dark2y, @mihneawalker, @mihaivoiculescu, @necenzurat, @SerbanPaun, @da_bear.
SMS: Veronica, Mirela, Manuel. Mobil: Constantin, Marian. Mail: Lucian.
Mulțumesc și vă urez multă sănătate!
P.S. Am uitat să le mulțumesc primilor patru prezenți pentru gândul lor bun și pentru cadoul pe care îl voi citi negreșit: „De-a v-ați ascunselea” de James Patterson.

0 Responses to "Am mai îmbătrinit puțin..."