Credit imagine: contul Twitpic al Katy Perry
Cred că mă cunoașteți ca fiind un iubitor de animale în general și de pisici în special. Fără nicio legătură cu cele de mai sus, ieri am făcut o călătorie de plăcere pe oceanul www (a se citi „am pierdut timpul pe internet”) și între altele am găsit contul de twitter al lui Katy Perry. Din câte am văzut, având în vedere fotografiile postate, se pare că este și ea o iubitoare de pisici. Între imaginile postate de dânsa pe Twitpic se află una mai interesantă, o pisică „tatuată” pe o pisică. Mă rog, nu e tatuată ci modelul blăniței este în așa fel încât apare silueta neagră a unei pisici pe spate. Mi s-a părut suficient de interesantă și de unică ca să-i fac share pe blog.
Tot ieri la Animal Planet am văzut că doi americani au succes cu o serie de filme având ca vedetă pisica din dotare. O doamnă chiar spunea „Le admir curajul, nu e ușor ca bărbat să recunoști public că iubești pisicile”. Ceee? Adică adorarea pisicilor este o sarcină exclusiv feminină? Hmm... Oricum vă recomand emisiunea Nebun după pisici, este la ora 11 la Animal Planet în fiecare sâmbătă. Vouă vă plac pisicile?

0 Responses to "O mâță mai deosebită"