Click pe imagine pentru infografic
Credit imagini: eMAG
Dacă aţi avut răbdare să citiţi din când în când acest blog, aţi observat, fără îndoială, că am povestit destul despre cumpărăturile făcute în magazinul online eMAG. Nu pot să zic că sunt cel mai mare cumpărător al lor, totuşi începând cu decembrie 2010 am cumpărat de la ei 6 produse de care am fost şi sunt în continuare mulţumit. Nu pot să spun „am numai cuvinte de laudă pentru ei” pentru că nu am avut necazuri până acum cu niciun produs şi deci nu pot să mă exprim cum funcţionează sistemul de service.
Oricum, este o mare sărbătoare pentru eMAG, pentru că împlineşte 10 ani de la înfiinţare, cu care ocazie le doresc tuturor celor care au făcut eMAG ce este astăzi numai bine şi sănătate, şi creativitate cât încape! La mulţi ani eMAG!

0 Responses to "eMAG la a zecea aniversare"