La întrebarea cine te ţine să ajungi tot mai sus ar fi ceva răspunsuri: locul călduţ în care te afli acum, inerţia, lenea... Răspunsul corect ar trebui să fie: nimeni! Nimeni nu ar trebui să ne oprească din înălţarea, evoluţia noastră atât de firească şi de care uităm de atâtea ori...

Versuri:
Şi visul meu nu are limite / Zboară peste tot, gândeşte limpede
Mă îndrumă după cum îmi pun în minte, toate gândurile / Să fac totul ca la carte, să rup rândurile
Că poate azi nu, dar mâine sigur nu-i la fel / Trage de mine caracterul meu de fier
Că ba e ploaie, vânt niciun curcubeu / Da' cică toate astea sunt doar în capul meu
Şi îmi zice: du-te nu mai sta / Tu chiar nu vezi cât ai intârziat deja
Aruncă-ţi toate visele într-o geantă şi pleacă / Grăbeşte-te că trenul ăsta nu aşteaptă
Dar eu ştiu deja că vreau cu totul altceva / Închide ochii, îti poţi imagina
Că lumea e a ta, şi în plus / Poţi să sari sus, sus, sus

Refren:
Ai mei, ai mei, ai mei, ai mei, n-au avut habar
Cât de sus, cât de sus, cât de sus, cât de sus pot eu sa sar
Acum că nu, nu, nu numai am nimic de ascuns / Pot să mă duc tot mai sus
Mai sus, tot mai, tot mai sus, tot mai / Mai sus, tot mai, tot mai sus sus...

Şi poate iţi dau totul peste cap / Că poate fac doar lucruri care îmi plac
Poate nu mă îmbrac la costum, / Poate nu spun minciuni
Sunt liber sa fiu stăpân pe ce fac şi ce spun / Ştii, nimic nu mai e la fel
Copilăria s-a maturizat sever / S-a lovit până acum de fel de fel
De oameni de păreri, de tipuri de caracter
Şi văd cum unii stau degeaba, frate sunt mulţi / Dar vad şi alţii care luptă încercând să mute munţi
Oameni care au ceva de spus / Oameni care vor să ajungă tot mai sus

Refren
• Versurile sunt de la: Versuri.ro

0 Responses to "Duminică inspiraţională (3)"