Credit imagine: DuoShop
Pentru că la mine curiozitatea învinge întotdeauna şi pentru că mai am din când în când apucături bucătăreşti, atunci când am văzut produsul din imaginea alăturată nu m-am putut abţine şi l-am luat.
Adevărul este că am vrut să văd cât de uşor se fac aceste clătite pufoase (în stil american), nu vă lăsaţi înşelaţi de „gata în 10 minute”. În zece minute de-abia este gata compoziţia, mai durează circa 20 de minute coacerea.
Pe scurt despre ce este vorba:
! Nu uitaţi că ingredientele trebuie să fie la temperatura camerei, este recomandat;
1. Se bate într-un vas (unul de mixer cu pereţi înalţi este indicat) un ou spumă. Dacă nu iese cu furculiţa sau telul, încercaţi cu mixerul.
2. Turnaţi peste ou 100 ml de lapte bătut sau iaurt (iaurtul trebuie omogenizat dinainte) şi o lingură de ulei sau unt moale (am folosit unt pe care l-am tăiat bucăţele ca să se topească mai repede) şi amestecaţi.
3. Adăugaţi conţinutul plicului şi omogenizaţi-l cu un tel. Aici nu am încercat dar sigur mergea mai repede cu mixerul cu un singur tel la viteză mică. Pentru a se întinde uşor în tavă, trebuie să aibă o consistenţă cremoasă, nici lichidă ni păstoasă. Dacă compoziţia este prea vâscoasă mai adăugaţi lapte bătut (sau iaurt).
4. Se ia o tigaie antiaderentă şi se pune pe foc cu o linguriţă de ulei. Când s-a încins bine (probăm cu o picătură de compoziţie), luăm o lingură din compoziţie şi încercăm să-i dăm o formă cât mai rotundă. Se prăjesc pe ambele părţi.
Ies cam 12 clătite, mie mi-au ieşit mai multe pentru că le-am făcut mai mici. Ce este demn de remarcat este că datorită aluatului bucăţelele de ciocolată nici nu se prind sau întind în tigaie
• Resurse: Dr. Oetker.

2 Responses to "Clătite pufoase de la Dr.Oetker"

  1. PinkCoat Says:

    Bat alvusul sau oul intreg?

  2. ciobanu.nicolae2002@gmail.com Says:

    Întreg.