Iată un magazin despre care nu am pomenit până acum şi sincer să fiu nici nu am intrat în vreunul, având o impresie preconcepută că ar fi un magazin cu articole pentru doamne şi domnişoare. Aşa că nu mică mi-a fost mirarea, intrând astăzi pe magazinul online, să aflu că pot găsi acolo şi articole de îmbrăcăminte bărbați, este adevărat într-un sortiment mai redus, şi haine pentru copii.
Dar nu asta voiam să vă spun, ci faptul că MiniPrix are astăzi şi mâine o ofertă incredibilă: 80% reducere la orice produs!!! Ştiu că o să-mi reproşaţi că am scris târziu articolul, dar chiar dacă nu aveţi la îndemână un astfel de magazin, puteţi cumpăra oricând din magazinul online. Nu zic să vă grabiţi (ar fi jenant) dar trebuie să adaug că stocul este limitat.
Închei cu un exemplu simplu: pantalonii bărbăteşti au preţuri între 4 şi 8 lei!

0 Responses to "Reduceri incredibile la Miniprix"