Ştiu că scriu cu mare întârziere, deoarece concursul s-a terminat de ceva timp, însă nu pot să trec atât de uşor peste ce mi s-a întâmplat.
De câte ori nu aţi participat la concursuri cu premii diverse cu speranţa tipică firii umane că veţi câştiga ceva? Ştiu pe cineva (@voiculesti) care mi-a spus că nu mai are rost să piardă timp preţios cu aceste concursuri deoarece şansele de a câştiga sunt foarte mici. Şi desigur, îi dau dreptate, acelaşi lucru mi s-a întâmplat şi mie dar continui să particip la ele din amuzament şi o picătură de „poate – poate”. O picătură pentru că au existat câteva cazuri (unul notoriu este Jurnalul Naţional) în care am câştigat premii dar nu am primit nimic.
Aşa că nu pot trece în tăcere peste concursul AQUA Challenge care a fost organizat pe Facebook. Am primit un e-mail misterios de la un anume VH Marketing. Deschizându-l am fost anunţat că am câştigat un pix, ce-mi va fi trimis prin poştă/curier. Mi s-a părut un gest frumos iar peste două săptămâni l-am şi primit. Conţinutul plicului îl vedeţi în imagine. Şi mi-am spus gata, măcar la acest concurs am câştigat ceva. Nu mică mi-a fost mirarea când am aflat, tot prin e-mail, că a avut loc tragerea la sorţi finală (de care nu aveam habar) la care am câştigat un tricou polo cu însemnele Aqua Carpatica. Normal că m-am bucurat când l-am primit. Aşa că odată cu mulţumirile mele organizatorilor, vă anunţ că şi pe viitor o să-mi încerc norocul. Şi ce-o fi o fi! :-)

0 Responses to "Mulţumesc AQUA Challenge!"