Dacă nu aţi citit la vremea lui postul Pe unde mai activez, să se ştie :), nu aţi aruncat un ochi la „Cartea mea de vizită online” şi nici nu aţi dat de vreun tweet cu link, aflaţi atunci că am înfiinţat un „fotoblog” pe Tumblr, în martie 2010. În ghilimele pentru că sunt postate numai fotografii cu mobilul, deci de calitate scăzută, aşa cum spune şi descrierea „imagini fugitive capturat cu mobilul”. Adică Instantanee.
Deocamdată numai 38 de imagini postate dar cu timpul se vor aduna într-o oglindă a „ce-am făcut, pe unde am fost, ce-mi-a plăcut, ce nu”.
Recent am schimbat tema cu una potrivită pe cât se poate cu cea de aici (alb, negru şi gri) şi o consider destul de arătoasă (cât poate fi una gratuită). Deci vă place tema? Ştiu că e simplă, poate banală... :-P.

0 Responses to "Instantanee – fotoblog mobil pe Tumblr"