... şi spaţiu de stocare a fotografiilor mai mare!
Cine este blogger pe BlogSpot ştie foarte bine că spaţiul pe serviciul de hosting de imagini asociat, Picasa Web Albums, este limitat la 1 GB.
Ceea ce nu ştiam este că orice fotografie cu dimensiuni de până la 800 pixeli, dar şi videoclipurile de maxim 15 minute sunt exceptate şi nu ocupă din spaţiul de stocare. În schimb orice imagine ce depăşeşte dimensiunea de 800 de pixeli va ocupa loc în spaţiul de stocare. La ocuparea memoriei alocate, toate fotografiile urcate pe site vor fi redimensionate la maxim 800 pixeli.
Dacă nu aţi rezistat tentaţiei de a vă înscrie pe Google+ bine aţi făcut pentru că astfel orice imagine de până la 2048 pixeli şi videoclipurile de sub 15 minute nu vor ocupa din memoria alocată! Este adevărat că în ambele cazuri este vorba de imagini încărcate pe Picasa de diverse produse Google, cu ar fi Blogger şi Google Maps.
De acest lucru mi-am dat seama astăzi, când am văzut că de la aproximativ 150 de MB ocupaţi cu imagini pe Picasa am ajuns la... 0MB! Asta şi din cauză că pe vremuri redimensionam fotografiile (am renunţat din lipsă de timp), imaginile de pe blog sunt de obicei de dimensiuni mici şi majoritatea sunt făcute cu mobilul.
• Sursa: Google Help Picasa Web Album and Google+, Picasa free storage limits

0 Responses to "Google Plus + Picasa Web Albums = love"