Cum să rezolvi falimentul? Credit imagine: TPU
Când am descoperit TPU, mi s-a părut a fi un serviciu interesant, de la care puteai afla câte ceva, dar mai mult, puteai să-i ajuţi pe cei care aveau diferite probleme, întrebari. Din această cauză m-am implicat şi am acumulat (deşi vizitam site-ul sporadic) câteva zeci de „fundiţe” (da, ştiu, sună gay, era mai bine ribbon). Este adevărat că nivelul de cultură generală l-am simţit parcă în scădere în ultimul an, ponderea întrebărilor stupide crescând...
Astăzi intru şi eu din curiozitate clickând pe un link din newsletterul lor (dacă pot să-i spun aşa) şi ajung la un articol de pe blogul TPU despre gadgeturi. Nimic neobişnuit, până ajung la comentarii. Aici utilizatorii scuipă cu invective la adresa celor de la TPU, cum că au timp să scrie articole aiurea pe blog dar nu şi să pună site-ul pe roate. Aşa o fi (vezi, nu mai trecusem de ceva vreme pe acolo). În sfârşit găsesc o întrebare pertinentă la care aveam răspuns şi dau să mă loghez... nu pot, îmi apare imaginea din dreapta. Aaa... deci oamenii aveau dreptate! Nasol. Nashpa. Şi bineînţeles tare păcat!
P.S. Acest post aştepta publicarea de câteva zile. Astăzi mesajul din imagine apare imediat după ce introduc adresa, deci e oficial.

2 Responses to "TPU e în cădere liberă. Mai merită să fie salvat?"

  1. Simona sweet Says:

    Oricum e plin de intrebari stupide...

  2. ciobanu.nicolae2002@gmail.com Says:

    Foarte adevarat ceea ce spui, asta se stia si s-a acutizat in ultima perioada, si totusi existau intrebari pertinente care meritau un raspuns. :)