Trag cu ochiul pe twitter şi ce să vezi: domnul Claudiu Ciobanu mă provoacă la o leapşă... cultă aş spune eu. Anume să numesc cinci filme favorite, premiate cu cel puţin un Oscar.
Trebuie să spun din capul locului că sunt fan SF şi că nu am pus Star Wars pe primul loc, pentru că fusese deja nominalizat. Îmi mai place la fel de mult serialul de desene animate Star Wars - The Clone Wars, pe care-l urmăresc în fiecare joi.
Aşa că, în ordine descrescătoare, vă prezint alegerile mele. Dacă vă plac sau nu o să văd în comentarii. :)
1. The Abyss, 1989, 1 premiu
2. The Matrix (I), 1999, 4 premii
3. Casablanca, 1943, 3 premii
4. Apollo 13, 1995, 2 premii
3. Black Hawk Down, 2001, 2 premii
Ar mai fi dar mă opresc aici. Dacă tot e leapşă hai să o dau mai departe la @mihaivoiculescu şi @andi0k.

0 Responses to "Cinci filme favorite premiate cu Oscar"