Noul  vCard de la magnetzi.ro In curind  #peblog on Twitpic
Am aflat (cum altfel decât dintr-o ofertă Groupon) că există un site şi nişte oameni care pot imprima pe magneţi. Ştiţi voi, acele petice de plastic magnetice pe care le aduceţi din excursii şi care acasă îşi găsesc locul pe frigider.
Se numeşte Magnetzi.ro şi pe site-ul propriu se pot vizualiza diferitele dimensiuni pe care le pot avea magneţii precum şi lista de preţuri practicate. Toate aceste informaţii se află în fişiere PDF chiar pe pagina principală..
Preţurile sunt convenabile chiar şi pentru o persoană fizică, iar ceea ce mi-a plăcut atunci când am discutat pe e-mail cu persoana de contact, a fost disponibilitatea lor de a prelua chiar comenzi de mică dimensiune (de exemplu eu am cerut 30 de magneţi de cea mai mică dimensiune). Mulţumesc frumos magnetzi.ro!
Acum aştept următoarele evenimente offline ca să mai împart din ele. :)

0 Responses to "Voi aţi auzit de magnetzi.ro?"