Dacă până la urmă am înţeles ce era cu campionatul mondial/european de hackereală indoor care are loc la Bucureşti (vezi aici), pe următoarea nu o mai pricep. Adică ceva înţeleg eu că nu-s chiar bătut în cap dar... tot nu pricep. Adică nu-mi imaginez ce vrea să promoveze The Money Channel, creatorii site-ului şi al videoclipului. Revenirea în natură şi la o agricultură pe baze moderne? Eu aşa zic, aşa mă duce mintea (ar mai fi nişte variante de răspuns dar mă abţin). Nu zic că realizarea acestei campanii nu este ok, ba da, chiar peste medie, dar să fie şi ei mai specifici un pic (poate că trebuia să le citesc blogul să mă luminez?!?). Pentru edificare accesaţi Vreau sa fiu tractor şi spuneţi-mi ce înţelegeţi voi (în comentarii).
Văzută mai întâi la @piticu21 pe blog.

0 Responses to "The Money Channel (îşi) face reclamă. La ce?!?"