Pentru cei care nu au aflat încă, sunt deschise înscrierile la gala de decernare a premiilor RoBlogFest + petrecerea aferentă, că este deja o tradiţie (din anul 2006). Dat fiind locaţia mai mică decât cea de anul trecut (cel puţin aşa apun organizatorii), există un număr finit de invitaţii, destul de mare totuşi, aş zice eu: 650. Grăbiţi-vă deci!
Anul acesta ne dăm în stambă la Silver Church. Locaţia e mai centrală şi asta e bine, cât despre înghesuit, oricum nu va fi ca la Fabrica (de sardele).
Bineînţeles că aştept să vină mirifica zi (ce zic eu, noapte!) de 25 ca să reînnod vechile amiciţii, să mă dau mare dând mâna cu trendinezi şi A-listerii şi, evident, să îmbrac triumfal tricoul evenimentului. Am zis că anul ăsta trebuie să cunosc oameni noi, pe care poate i-am citit mai puţin, dar suficient să-mi dau seama că sunt oameni deosebiţi. Este vorba despre @groparu (blog) şi @makavelis (blog).
Apoi aş mai schimba o vorbă şi cu cei pe care-i ştiu de ceva vreme şi-i urmăresc pentru că spun lucruri interesante, dar de-abia dacă ne-am salutat pe unde ne-am întâlnit. În această categorie ar intra super-băieţii de la #DreamTeamRo (bine, fără @chinezu şi @make2000 care mă ştiu deja ce poamă mi-s). Aşa că... să ne vedem cu bine!

4 Responses to "RoBlogFest 2011: premiile şi petrecerea"

  1. raluka Says:

    si daca vreau si eu sa vin in silver church, pot? de unde iau o invitatie, sau cat este intrarea? multu' (eu acum aflu de party)

  2. ciobanu.nicolae2002@gmail.com Says:

    Pai e un pic cam tirziu, dar se face asa:
    1. intri pe roblogfest.ro si iti creezi cont (daca nu ai deja);
    2. intri pe roblogfest.ro/Editia-2011/Petrecere/ si te inscrii la petrecere!
    Eu zic sa te grabesti, vad ca mai sunt ceva locuri libere, dar nu se stie niciodata! :) Bafta, poate ne vedem acolo...

  3. raluka Says:

    Da multumesc,
    cont am facut dimineata, dupa ce ti-am lasat commentul, si nici pana acum nu am primit o confirmare...asadar, nu cred ca voi veni diseara...
    cu alta ocazie! multumesc mult oricum, si petrecere frumoasa!

  4. ciobanu.nicolae2002@gmail.com Says:

    Nu stiu de ce confirmare zici. Trebuie sa faci ce ti-am zis mai sus, te loghezi si intri pe pagina de inscriere si te inscrii pe buton si gata. Oricum eu nu mai vin... :(