Credit imagini: Save the Children
Am avut o surpriză imensă când, odată intrat azi pe site-ul FarmVille (ştiu, sunt de compătimit poate) am descoperit că putem dona chiar din joc, o sumă de bani (FV pot fi contabilizaţi în USD şi chiar pot fi cumpărate carduri ca să îţi măreşti suma). Era grozav, numai că eu nu aveam cât trebuia...
Oricum, mi-am zis, nu calea contează ci realizarea scopului şi am intrat direct pe site la Save the Children (Internaţional), unde am putut face donaţia pentru copiii afectaţi de calamitatea incomensurabilă (zic eu) din Japonia. OK, nu e mult, doar 10 dolari dar poate alţii au alte disponibilităţi.
Cum este firea asta umană: voiam de mult sa-mi cumpăr Gravity, de când am văzut la @andymihail, dar am ezitat, era 10 dolari progrămelul (excelent realizat de altfel), însă nu am ezitat nicio secundă când a fost vorba să dau aceeaşi sumă pe un lucru atât de imaterial ca sănătatea şi bunăstarea unor copii pe care nu o să-i văd niciodată. Interesant, nu? Uite, @kiritweet şi @voiculesti ar putea dezvolta ideea asta. :)

0 Responses to "O mână întinsă copiilor japonezi sinistraţi"