Bun. Deci dacă la început am zis cu tot optimismul şi exuberanţa că vin la RoBlogFest 2011, se pare că am făcut lobby şi atâta gălăgie pe blog şi social media în van: nu voi veni la RBF2011. Sigur, nici nu o să mi se simtă lipsa, că sunt doar un pion neînsemnat.
Adevărul este că nu sunt pregătit – nici măcar fizic – să vin. Acum, sincer, era şi un pic aiurea să mă fâţâi pe interval şi să salut diverşi cunoscuţi cu o cârjă în mână. Nasol. Plus că merg pe ideea ori la bal ori la spital. Să vin ca să stau două ore şi să beau un suc (aş fi venit cu maşina)... parcă nu e stilul meu. Nu că aş fi mare consumator de lichide alcoolice, dar... marcam niţel importanţa momentului...
Oricum... ţin pumnii strânşi tuturor celor pe care i-am votat şi cu deosebire lui Florea Cristian şi desigur lui Sorin Rusi şi întregii echipe. Hai că se poate! Baftă! Distracţie plăcută tuturor!

0 Responses to "Nu mai vin la #RBF2011"