Uite că am reuşit – cu vremea asta atât de frumoasă – să fac câţiva paşi afară din casă şi mi-am adus aminte să fac câteva poze cu ghioceii din curte. Am găsit şi câteva imagini mai vechi şi iată!
Cu dedicaţie pentru Marieta Varga ( blog | twitter ). ;)


„Vine primăvara” şi-mi vine să cânt de bucurie:

Vine primăvara cu-alaiul ei de flori,
Şi goneşte iarna, cu frig şi cu ninsori.
Pe câmpii a răsărit iarba mătăsoasă
Chiar şi mieii au venit să pască iar.
Este soare iară şi fluturi argintii
Peste câmpuri zboară, din loc în loc zglobii,
Florile şi-au îmbrăcat rochii colorate
Şi s-au pus pe aşteptat un fluturaş.
Este primavară! Poftiţi copii la joc
Şi să facem iară sa sune mai cu foc
Porumbeii vor zbura catre ceru-albastru
Primăverii-i vom cânta: „Bine-ai venit!”

Notă: Şi aceste versuri fac trimitere la tema unui post viitor. Cine ghiceşte (fără motoare de căutare ci căutând prin amintiri) despre ce este vorba? Aştept răspunsurile în comentarii. :)

Later edit: Bineînţeles că destinatara dedicaţiei imagistice de mai sus mi-a răspuns. Dar nu printr-un twit ci mai rău :) printr-un post ăăă elogios aş zice: Primăvara mai pe seară. Sărut mâna!

0 Responses to "Miros de verde crud şi ciripit de păsărele"