Credit imagine: Bloombiz
Ieri am fost preocupat cu căutarea unui aspirator pentru că se pare că cel vechi, un Panasonic produs de o fabrică Matsushita din Spania :)) dă semne clare de oboseală (are deja 10 ani şi furtunul lipit cu scotch). Se pare că intră motorul în protecţie, dar mult prea curând, doar după câteva minute de funcţionare, şi asta nu e bine (eventual ar trebui să-l desfac şi să-l curăţ, păstrându-l ca aspirator de rezervă).
Oricum m-am uitat la ce e mai şmecher şi cam care este cea mai bună tehnologie de aspirare în prezent. Mi-ar fi plăcut şi aspiratoarele cu ciclon şi aspirare în casetă (fără sac) dacă nu ştiam deja de cele cu filtrare prin apă, care se pare că sunt superioare. Astfel am dat de un Samsung SD 9420, care are un sistem multicameral :D de curăţare a aerului şi un filtru Hepa 12 lavabil. Toate bune, unde mai pui că şi arată a OZN.
Credit imagine: eMAG
De găsit l-am găsit iniţial pe eMAG, şi mi-am zis că ar trebui să-l caut şi prin alte părţi, să  văd cât de răspândit este şi să compar câteva preţuri. Iată şi ce am găsit: Flanco nu îl are, nici MediaGalaxy; Domo îl are dar mai scump cu 93 de lei decât la eMAG. L-am mai găsit întâmplător pe MarketOnline cu vreo 60 de lei mai scump decât la eMAG. Am încercat să găsesc referinţe la telefoanele verzi ale diverselor hypermagazine: Real şi Carrefour m-au anunţat că nu pot decât să se uite în ultimul catalog, să vadă dacă produsul este listat acolo – slabe şanse deci... Auchan a fost mai sincer spunându-mi că nu se află în oferta curentă (asta dacă am înţeles eu bine). Cora avea de bine de rău două aspiratoare pe pagina de internet aşa că nu am mai sunat.
Păi ia spuneţi-mi şi mie ce rost are secretomania asta că eu nu pricep? Ca ce chestie este un secret că ai un produs sau nu la raft? Hai să zic că preţul nu mă interesa (ba da!) dar măcar să nu bat drumul degeaba la ei. Eu nu pot să înţeleg. :(( Voi?

0 Responses to "Hypermarketuri hiper-secretoase"