Pentru că nu mai e mult (4 zile) până la finalizarea votării blogurilor nominalizate (între care şi al meu, puteţi vota pe bannerul din sidebar) dau cât mai des pe site-ul RoBlogFest, pentru a vedea ce ştiri mai postează, unde se va ţine petrecerea (la care aş vrea să merg), unde mă pot înscrie pentru ea etc. Numai că azi am observat minunea asta de concurs care mi-a făcut repede cu ochiul.
Credit imagini: RoBlogFest 2011
Şi pentru că numai cine participă poate câştiga, m-am înscris şi aici, printr-un e-mail, vezi detaliile aici.
După cum spune numele, Bloggerii şi cititorii lor câştigă cu IE9, au de câştigat ambele categorii, ceea ce este destul de cinstit, nu? Condiţia pentru cititori este să aibă instalat browserul IE9 pentru a putea vedea widgeturile câştigătoare (click pe imaginea din dreapta pentru a descărca IE9). Eu abia aştept să fiu valifat şi să primesc codurile. Mai mult ca sigur, după cum v-am obişnuit deja, ;) o să-l postez pe cel 125 x 125.
Later edit: premiile constau din două XBOX Kinecto şi multe alte pemii constând în periferice pentru calculator, toate de la Microsoft.

0 Responses to "Concurs RoBlogFest 2011 şi Internet Explorer 9"