Finalul meciului Romania - Uruguay (39-12) on Twitpic
A sosit ziua cea mare a rugby-ului românesc, atât de mult aşteptată. Culmea era că a fost cât pe aici să privesc meciul pe un ecran în afara stadionului şi pentru asta sunt de vină numai eu. Nu mi-am luat bilet din timp şi nici nu am luat contact cu comunitatea #rugbytweetmeet. Norocul meu a fost că l-am zărit pe Marius Matache în poarta federaţiei şi prin bunăvoinţa sa am putut beneficia de o invitaţie.
Ce pot eu să mai spun despre joc – care a fost de zile mari – după super-articolul scris de Mihai Pintilie pe Dropgol? Mai bine să vă povestesc despre ce a fost în tribune. O nebunie, nu ne-a tăcut gura deloc, vuvuzelele au sunat iar tobele bătute de Marius Matache şi Claudiu Ciobanu au dat ritmul încurajărilor noastre. A fost frumos, a venit foarte multă lume şi sper că şi prezenţa noastră activă în tribune a ajutat la succesul Stejarilor.
A mai scris: The Anne Marie.
Foto: Dropgol (galerie Facebook)
Video: 1, 2, 3, 4, 5.
Trupa Interzis şi Marius Matache - Imnul Nationalei de Rugby


Imnul Stejarilor

Orice sport vrea, dragii mei, / Onoare, stimă şi fair-play
Doar bărbaţii adevăraţi / Joacă rugby nu uitaţi!

Toţi românii se simt tari / Toţi în spirit sunt stejari
Când înscrie un eseu / Orice jucător e zeu!

Ref.: O pădure de stejari, braţe tari şi inimi mari
Focul viu ne arde-n sânge, Stejarii noştrii vor învinge!
O pădure de bărbaţi care nu pot fi blocaţi
Nimeni nu-i poate atinge, România va învinge!

Orice jucător stă drept / Cu frunza de stejar în piept
Hai să le-arătăm acum / Mândria de a fi Român!

Hai suporteri strigaţi „Hei!” / Ăştia sunt stejarii mei
Faceţi o grămadă mare /  România învingătoare!

Ref. (bis)

0 Responses to "România - Uruguay 39-12. Stejarii sunt calificaţi!"