Toată lumea a aflat de tragedia minerilor din Chile, cineva însă (de ce – nu ştiu) s-a gândit să facă şi un joc pe această temă: Los 33.
Am dat de urma jocului acesta în Gizmodo şi am urmărit linkul la Geekosystem, unde am observat simplul principiu al jocului. Geekosystem declară că „jocul e genial, deşi probabil nu-l veţi termina niciodată”. Aici se referă nu la faptul că jocul este contra cronometru ci că ar trebui să ai o răbdare de fier să îl termini.
Jocul nu a fost făcut public decât după ce minerii au fost salvaţi, însă mi se pare şi aşa destul de ofensator. Singurul lucru care mai micşorează din jignire este faptul că la fiecare miner salvat este prezentată o foarte scurtă biografie (numele, vârsta şi ocupaţia).
Eu am găsit timp să termin jocul, iar curiozitatea mi-a fost... mă rog, răsplătită: în ecranul de „game over” apare mesajul din imaginea de mai sus „Ai reuşit să salvezi toţi minerii! Recordul tău: ... Să te ***”. Aha! Asta pentru că am fost un nemernic şi am jucat timp de aproape un sfert de oră, până la capăt, un joc creat de un nemernic şi mai mare. Atunci bine.

0 Responses to "Jocul cu minerii din Chile: cretini fără frontiere"