Tot aruncându-mi privirea pe twitter aflu că vineri 10 septembrie, spre orele 10 seara, lumea se va strânge la Open Pub la „Fuck school, let's party!”. Am ajuns chiar pe la 10 dar eram primul aşa că am luat o bere şi am ieşit pe terasă la răcoare. Nu am avut mult de aşteptat şi au sosit pe rând @oanaboanca şi @myotherhand împreună cu alţi prieteni, @aurasmihai, @pandutzu, @Marius_Toma, @longplay79, @ionutbunescu, @cart00n, ba chiar şi @floringrozea împreună cu prietena lui.
Berea a fost bună pentru că s-a băut între prieteni sau mai mult, s-a dansat cu ea în mână. Pe la orele 2 s-a dat împrăştierea, n-a fost greu de astă dată să găsesc un taxi şi am ajuns acasă cu numai 15 lei.
Să nu uităm de următoarele evenimente ale lunii septembrie: pe 16 Webstock 2010 (nu am primit invitaţie aşa că o să-l văd online), pe 19 Red Bull Flugtag, ediţia a 3-a, iar pe 25 Let's do it Romania.

0 Responses to "Party între prieteni la Open Pub"