Începând cu data de 13 septembrie a.c. Petrom a lansat o campanie de awareness care are ca ţintă curăţenia pe drumurile publice. Ca un şofer ce mă aflu, mă simt dator să o fac cunoscută (atât cât se poate, în cercul cititorilor mei).
Citez din pagina dedicată campaniei:
În drumul spre o ţară mai frumoasă, trebuie să avem grijă ce lăsăm în urmă! Acesta este gândul din spatele noii campanii Petrom, Car Bag.
Ne-am propus să convingem toţi şoferii să lase în urma lor o stradă curată şi nu ambalajele alimentelor consumate, PET-urile sau bonurile de benzină din maşină şi am creat un săculeţ prietenos cu mediul în care să încapă toate acestea!
În perioada 13 septembrie - 13 octombrie, oricine alimentează 30 l de carburant la Petrom poate lua săculeţul prietenos cu mediul cu doar 0.99 lei. În plus, toţi şoferii responsabili intră într-o tragere la sorţi pentru o maşină nouă! La sfârşitul campaniei, cel mai norocos dintre participanţi va câştiga o Toyota Prius.
O altă iniţiativă Petrom este Crosul Petrom. Pe 26 septembrie, la a cincea ediţie, alergăm împreună în Piaţa Constituţiei pentru o pistă nouă de biciclete. Ca şi la ediţiile anterioare, Petrom a promis că va construi un metru de pistă pentru fiecare participant la cros. Aleargă şi tu pentru a duce pista de biciclete mai departe!
• Credit imagine: Petrom.

0 Responses to "Strada nu e tomberonul tău!"