Pentru că am fost la serviciu toată ziua, de la 8:30 până la 21. Şi pe 24 şi pe 25. Şi ar trebui să fiu fericit şi recunoscător că duminica asta nu a trebuit să mai vin la serviciu şi că m-am putut odihni?
Făceam parte dintr-o echipă care cât de cât se putea baza pe mine. Cam ce impresie am putut face atunci când am fost nevoit să-l anunţ pe Cristi, cu doar o zi înainte, că nu mai pot participa, că nu mai pot fi alături de ei în această minunată, incredibilă iniţiativă civică. Pe scurt m-am făcut de toată jena.
Tot ce-mi rămâne este să văd fotografiile, filmele şi emisiunile de ştiri de la TV şi să citesc posturile. Şi să sper că data viitoare va fi altfel. Dacă şi voi sunteţi interesaţi să ştiţi cum a fost, găsiţi totul aici: #letsdoitro
Mai jos aveţi o fotografie cu echipa care a mers la Chiajna şi din care ar fi trebuit să fac şi eu parte. :(
• Fotografie din setul Let's Do It Romania al lui Cristi Voiculescu.

0 Responses to "De ce am ratat Let's Do It Romania?"