Cristian Voiculescu mă îndeamnă să gândesc adânc şi să găsesc 30 de lucruri care nu-mi plac. După matură chibzuinţă (not!) iată-le.
1. Nu-mi plac oamenii duplicitari (gândesc una şi spun alta);
2. Mă deranjează persoanele care abuzează de ironie şi aluzii până mă enervează;
3. Urăsc de-a binelea şoferii-şmecheri care fac slalom printre maşini sau mai rău, care au impresia că le-ai făcut ceva rău şi ţi se bagă în faţă punând apoi frână;
4. Nu-mi plac şoferii care se bagă în faţa întregii coloane aflate la intersecţie pentru că era pe banda dreaptă dar de fapt voia să meargă înainte;
5. Nu agreez oamenii care nu se ţin de cuvânt sau promit la nesfârşit un lucru şi rămâi cu promisiunea;
6. Nu-mi place să beau. Asta a doua zi, la mahmureală, pentru că de fapt chiar îmi plac o bere – două;
7. Nu pot suporta muzica-zgomot cu mulţi decibeli din anumite (destul de multe) cluburi, baruri etc.;
8. Nu-mi plac, dar deloc, filmele de groază, prefer de o mie de ori o comedie uşoară în loc;
9. Detest termenele de finalizare a lucrărilor scurte, nerealiste, fixate aiurea de oameni care nu au nicio treabă cu obiectul muncii, care nu se bazează pe forţa de lucru;
10. Nu-mi plac oamenii cărora le vorbesc precum televizorul: nu au înţeles ce am spus, dar nici nu întreabă, nici nu mă pun să repet ce am zis.
Promit să completez lista pe măsură ce sunt inspirat de mediul înconjurător. :)
• Credit imagine: BunGust.com.

0 Responses to "30 de lucruri care nu-mi plac (leapsa)"