Am ajuns şi la mare într-un târziu. Dar să încep cu începutul...
Am plecat ieri cu tata de acasă pe la 9:30, cu vreo 3 ore mai târziu decât planificasem, dar nu o să intru în amănunte. Am condus pe A2 cu maxim 120 la oră, cu o medie de 110 km/h, cu atenţie şi într-un trafic lejer. Chiorăiturile din stomac ne-au făcut să ne oprim la popasul de lângă Cernavodă unde ne-am umplut „ghiozdanele”. Recomand autoservirea (da!) „La Mihai”, se mănâncă bine şi, deşi porţiile sunt pentru şoferi profesionişti, preţurile sunt destul de mici.
De la ieşirea din Constanţa a început o ploaie sănătoasă care a avut tupeul să ne tragă pe dreapta de vreo două ori şi să mă facă să mă târăsc cu 60 km/h spre Mangalia. Am ajuns acolo tot pe ploaie deşi se domolise un pic. Ne-am cazat, am făcut duşuri şi am ieşit la cumpărături, pentru că, cel puţin dimineaţa, vom avea micul dejun în „regie proprie”. :) Roşii, castraveţi, ardei, ceapă verde, salată, pe scurt toate ingredientele pentru o salată de vară perfectă (am luat de acasă sare, piper, ulei şi oţet). Cireşele sunt frumoase şi mai ales gustoase. Preţurile în piaţă sunt la fel ca în Bucureşti.
După ce ne-am întors cu braţele pline la hotel şi le-am pus – spălate şi uscate – la frigider, am ieşit la o plimbare lungă pe faleză. Cu această ocazie am văzut că ne aflăm chiar în dreptul Marinei Mangalia, portul turistic cum ar veni. În căutare de ceva peştişori prăjiţi am colindat toate „terasele” de pe plajă şi nu am găsit decât la Terasa „Amicii”, unde pot să spun că ne-am delectat gura cu hamsii şi bere rece iar ochii cu meciul ce rula pe o plasmă. Hamsiile 100g – 4 lei, Beck's – 4 lei, experienţa – de neuitat (nu a fost un „moment Kodak”, a fost un moment MasterCard). :)) La „Amicii” găseşti de toate, am văzut un meniu ticsit şi este doar începutul sezonului... e bine aşa.
Era ora 17 şi totuşi mai era cineva în apă. Deşi cerul acoperit de un plafon de nori se pare că apa este destul de caldă. Am mai observat ceva: este epidemie de melci, de unde or fi ieşit nu se ştie. Şi de cei mici şi albi specifici litoralului dar şi de cei mari, cunoscuţi în toată ţara (trebuie să fac o poză). Trebuie să fiu atent să nu calc pe ei.
Seara am dat drumul şi eu la laptop după 9 zile de absenteism (aşa mi-a spus Kaspersky) şi am recuperat până pe la 1 dimineaţa. Atât deocamdată, va urma...
Era să uit, dacă vreţi să mă urmăriţi prin Mangalia pe twitter nu este nevoie să vă înregistraţi, e suficient să intraţi pe Search Twitter şi să urmăriţi hashtag-ul #vmm1, aici.

1 Response to "Prima zi la Mangalia – 28 iunie 2010 #vmm1"

  1. Radu Says:

    Buna ziua,

    As fi interesat de un link-exchange intre famouswhy.ro , motruinfo.ro si blogul dvs. Daca sunteti interesat astept un email (va rog precizati linkul dvs) pe admin@motruinfo.ro

    Cu respect,
    Ursu Radu

    (Dupa vizualizare as avea rugamintea ca acest comentariu sa fie sters)