Poate că nu am remarcat eu la timp, dar lumea online este plină de evenimente şi întâlniri offline. Dacă anul trecut a fost primul an în care am început să mă întâlnesc cu bloggeri, twitterişti, oameni din IT, PR şi online, primăvara asta mi se pare explodând de astfel de evenimente.
În continuare mă voi referi la evenimentele ce au avut loc în săptămâna ce tocmai se încheie.
5 mai – #clubulbarbatilor
Pe 5 mai Bergenbier a organizat, ca şi în ceilalţi ani, Ziua bărbaţilor. Cineva s-a gândit ca şi noi să avem o petrecere a noastră şi cine putea să se gândească la asta şi să o organizeze atât de bine decât o femeie. :-) Claudia Tocilă (blog | twitter)  – alături de Toma Nicolau (blog | twitter) pentru această primă ediţie – ne-a strâns la un loc ca să discutăm despre fotbal. Fiecare participant a venit cu un tricou sau un fular care să ateste că este fan al unei echipe sau chiar microbist înrăit. Berea a venit de la Sport Local adică de la Cristian China Birta (blog | twitter) şi a fost foarte apreciată. La fel şi masa de foosball care a fost literalmente acaparată de Bobby Voicu şi Adrian Ciubotaru. Surpriza serii a fost prezenţa printre noi a lui Narcis Răducan (jucător la Steaua, Rapid şi încă două echipe din Bacău, în prezent director sportiv la Unirea Urziceni) care a venit împreună cu băieţelul său şi ne-a povestit despre cariera sa, răspunzând apoi întrebărilor celor de faţă. Frumos, interesant şi foarte deconectant. Încă un cuvânt, pentru că este important: gazdă a evenimentului a fost Mătăsari 17, care deja ne-a obişnuit cu întâmplări frumoase.
• Multimedia: Mihai Pintilie (foto), A. Bogdan (foto)
8 mai – #lecturiurbane la Universitate
Nu am mai fost niciodată până acum la Lecturi Urbane şi ăsta nu este un motiv de laudă. Am urmărit fenomenul şi chiar am încercat să particip de vreo două ori dar, ca un făcut, nu am reuşit. Totuşi ieri am reuşit şi nu are de ce să-mi pară rău. Totul a avut loc în plin centru al Bucureştiului, pe treptele din faţa Teatrului Naţional, de la orele 15. Spre uimirea mea era foarte multă lume participantă la întâlnire, pe câţiva îi cunoşteam şi i-am salutat. M-am întreţinut mai mult cu Dragoş Grijincu, care venise să facă fotografii cu noua lui supersculă de D-SLR. Sunt atât de invidios :-P
Am primit o carte biografică despre Ernest Hemingway şi am citit cât am putut. Pe la 15:40 a oprit un autocar şi o mulţime de copii a coborât din el, sosind pesemne dintr-o excursie. Am văzut cum o fată a luat o carte şi a dăruit-o unui copil. Imediat în jurul ei s-au adunat ceilalţi întrebând-o ce se întâmplă şi dacă pot primi şi ei o carte. Wow! Nu prea mă aşteptam la un asemenea interes acordat lecturii, din partea generaţiei cibernetice de astăzi. Adrian Ciubotaru alerga să găsească cărţi potrivite pentru copii şi mi-am adus aminte că adusesem şi eu „Omul pictat” (de fapt o culegere de nuvele care o includea şi pe  aceasta) de Ray Bradbury, am ochit un băieţel şi l-am întrebat dacă îi place SF (chiar dacă aici era vorba mai mult de fantasy) şi la răspunsul lui pozitiv i-am dat cartea spunându-i că sper că o să-i placă. Cred că nu m-am simţit atât de bine în ultimul timp. Ce sentiment înălţător...
• Multimedia: Dan Dumitrescu (video).
În afara acestor întâlniri, săptămâna asta am fost şi la teatru, tot la Bulandra, la „Moartea unui comis voiajor”, una dintre piesele ale căror deznodământ este anunţat direct în titlu! Foarte emoţionant şi faptul că am văzut-o cu taică-meu mi-a schimbat un pic paradigma relaţiei noastre...
Azi intenţionez să merg la Zilele Muzeului Militar Naţional, un eveniment insuficient de mediatizat, părerea mea. Bun, acum văd că plouă aşa că mai aştept puţin pentru că majoritatea întâmplărilor erau afară, în parcul muzeului.
Mai pe seară cu Claudiu vrem să ajungem în Piaţa Constituţiei unde se pare că vom mânca şi bea: ceva gastronomic nu mă întrebaţi... detalii aici. Numai să stea odată ploaia asta...
• Multimedia: de la mine (foto)

0 Responses to "O săptămână plină (#clubulbarbatilor şi #lecturiurbane)"