Un mesaj de la domnul Cristian Manafu m-a trezit azi din reverie, anunţându-ne că mai sunt câteva ore până la închiderea înscrierilor la Optimism 2010 – ediţia de  primăvară.
Cu o mică strângere de inimă am intrat pe site şi m-am înscris, convins fiind că este deja prea târziu. Am aflat peste o oră dintr-un mail că mi s-a confirmat înscrierea.
Evenimentul va avea loc mâine, 9 aprilie, între orele 14 – 18:30, în sala Platinum Grand Ballroom a Hotelului Howard Johnson (intrarea  dinspre Piaţa Lahovary, la etajul 2).
Pufuleţii Gusto vor fi, bănuiesc, prezenţi la întâlnire. :)
Aşa cum am fost deja obişnuiţi, vom avea transmisie live asigurată de Radio Lynx şi vom beneficia de prezenţa unui TwitterWall (vor fi afişate toate mesajele cu hashtag-ul #Optimism2010).

0 Responses to "Optimism 2010 – ediţia de primăvară"