Mi-a părut rău că nu m-am „trezit” la timp ca să mă înscriu şi să merg ieri, alături de ceilalţi fani din blogosfera şi twittosfera românească, la meciul echipei naţionale de rugby cu Georgia. Lăudabila iniţiativă a domnului Cristian China Birta (blog | twitter) a găsit un răpuns neaşteptat la federaţie, care a pus la dispoziţie 80 72 de bilete gratuite invitaţii la meci.
Astăzi însă am dat curs invitaţiei sale şi la ora 12 eram prezent în faţa sediului Federaţiei Române de Rugby. A urmat conferinţa la care au participat în afară oficialităţi (Alin Petrache – preşedintele FRR şi Florin Matei – secretarul general) şi trei „stejari”, membri ai naţionalei de rugby: Dragoş Dima, Mihăiţă Lazăr şi Daniel Carpo.
Din cele discutate, oficialii ne-au surprins încă odată spunând că ne vor ajuta cu diferite materiale de „propagandă” audio-vizuală, ba mai mult, chiar şi cu un autobuz, dacă meciul se va juca în teritoriu.
După un mic „antrenament” în curtea FRR, unde s-au experimentat aruncări, pase şi grămezi am avut nesperata ocazie să ne întâlnim cu directorul Academiei Române de Rugby, domnul Robert Antonin, care după o scurtă prezentare a răspuns bucuros la întrebările celor prezenţi.
Şi pentru că surprizele păreau că nu se mai termină, am primit fiecare un tricou galben cu însemnele FRR, ba mai mult, şi cu autografele jucătorilor prezenţi, tricouri pe care le vom purta cu mândrie în sectorul B1 al stadionului „Arcul de Triumf”, care va fi rezervat în întregime bloggerilor.  
Următorul meci acasă al Stejarilor este pe 27 martie, când vor juca cu echipa Spaniei. Până atunci însă le urăm succes la meciul cu Portugalia, în deplasare. Hai România!

0 Responses to "#rugbytweetmeet la FRR"