N-am de lucru şi-i promit lui Florin Puşcaş că voi răspunde la această leapşă „ Zece ciudăţenii despre mine”. Având în vedere că sunt deja în întârziere, iat-o.
Cică să zic 10 lucruri naşpa despre mine. De ce aş face asta? :D Aşa, o mică doză de sinceritate maladivă? Atunci ţineţi-vă bine!
1. Am mereu un ziar sau o revistă în baie. Citesc şi când sunt pe toaletă dar şi când fac baie.
2. Mă surprind câteodată că „fac curăţenie pe sector” cum zice taică-meu, adică cu degetul în nas. Foarte urât! :(
3. Am tendinţa de a fi prea politicos la telefon, când sunt sunat din greşeală de cineva. Tot încerc să-i explic că a greşit numărul sau ceva, fără să încerc măcar să adopt un ton mai ferm sau chiar să-i închid telefonul în nas. Dacă are chef de vorbă cu mine şi eu n-am treabă e ok. Iar asta, din nefericire, mă face vulnerabil la farsele colegilor. :))
4. Mă apucă uneori (rareori) să discut cu persoane necunoscute, uite-aşa mă trezesc că vreau să socializez un pic cu vecinul (de peron de RATB, de tren, de loc la cinematograf, cu barmanul).
5. Am citit despre asta în „Trafic” dar nu credeam că mi se poate întâmpla: eram în maşină, veneam de la Billa, mă gândeam la ceva, mă preocupa o întâlnire în ziua următoare şi nu-mi aduc aminte deloc cum am ajuns de la Piaţa Drumul Taberei la mine pe stradă (aproximativ 5 km şi 4 semafoare). Uau!
6. Spre deosebire de colegii mei care nu mă aud nici atunci când îi strig pe nume, eu îi aud chiar şi atunci când sunt ocupat.
7. Am perioade (mă loveşte destul de des şi mă ţine) când îmi plac la nebunie jocuri stupide, gen flash online, cum sunt cele de pe Miniclip. Mai nou mă prostesc în FarmVille.
8. Destul de des, mai ales dacă sunt enervat de ceva sau cineva, mă apucă starea de golănaş (ştiu, sună incredibil) vorbesc urât, cu înjurături alese, dar numai în preajma amicilor sau colegilor care ştiu să aprecieze :)) Oricât de pacifist şi tolerant aş fi, mă apucă şi pe mine dracii...
9. Nu port ceas. Niciodată. Consider că e suficient mobilul şi nu suport nimic pe mână.
10. Chiar dacă mă doare capul, când mă urc în maşină şi merg, după o perioadă nu mai simt nicio durere.
Gata! Sunt prea multe şi-aşa. Restul le păstrez secrete.
Cât despre a da leapşa şi altora mai departe, nu o voi face, e prea scârboasă! :D
Ca să nu credeţi totuşi că sunt singurul cu apucături ciudate, iată aici o listă cu oameni sinceri care au spus totul despre ei: Florin Puşcaş, Cătălin Popa, Alphadog, Cristian Voiculescu.

0 Responses to "Pe astea nu trebuia să le aflaţi"