Wham - Last Christmas
Câteodată iarna sunt mai nostalgic, îmi aduc aminte de iernile şi sărbătorile duse de mult. Rememorez momente de la primul Crăciun adevărat, în 1990, dar şi de la Moş Gerilă din „Epoca de Aur”. Chinuite sărbători mai aveam. Aşteptam la coadă cu orele prrin frig, tropăind să nu-mi îngheţe picioarele în ghetele cele bune de la tata, doar-doar aş lua un kilogram de portocale să fie ceva mai deosebit pe masă când va veni... Moş Gerilă. De sărbătorile din iarma lui 1989 nici nu vreau să-mi aduc aminte.
Cât despre revelion. Doamne ce revelioane erau la televizor prin anii '70. Tudor Vornicu era artizanul, omul din spatele acestor spectacole perfect regizate. Un amalgam de momente care nu îţi permiteau să te plictiseşti: de la glume, cuplete, ba chiar satira acidă a lui Toma Caragiu, amestecate cu muzica uşoară de calitate a acelor ani şi mai apoi cu muzică populară. Urmăream emisiunea de revelion până pe la 4 dimineaţa când se încheia transmisiunea cu Periniţa, ba chiar într-un an am înregistrat selecţiuni din prograuml de revelion, pe o casetă VHS pe care încă o mai am!
Azi am văzut primii fulgi din Bucureşti din această iarnă, păcat că s-au topit. Voi sunteţi pregătiţi pentru Crăciun şi Revelion? Cum şi unde veţi petrece? Aţi pregătit deja cadourile de pus sub brad?

Madrigal - Moş Crăciun cu plete dalbe

0 Responses to "Iarna sunt un pic mai albastru"