S-au încheiat de mult „lucrările” World Blogging Forum 2009, aşa că articolul meu este cel puţin tardiv, dar ar fi fost păcat să nu adaug aici câteva imagini (realizate cu noul meu Nokia 5800).
Şi era cât pe aci să omit total interviul cu Giorgi Jakhaia din Georgia.
Agenda-mea: Asupra căror subiecte se apleacă bloggeri din Georgia?
Giorgi Jakhaia: Eu scriu mai ales despre problemele societăţii, în general abordez temele sociale. Am foarte mulţi cititori în Georgia şi mă aflu aici în numele Georgiei. Îmi place foarte mult România şi mi-ar place să cred că suntem ca nişte verişori. Îmi plac româncele – sunt grozave; îmi plac şi clădirile, sunt impresionante. Sper să revin în curând în Bucureşti, poate chiar în anul ce vine. Am pus un video pe blog şi le-am spus cât de bine este aici [la conferinţă]. Mulţumesc [organizatorilor] pentru găzduire.
A-M: Există subiecte care vă interesează în sfera politică georgiană?
G.J.: Mă interesează politica doar atât timp cât atinge vieţile oamenilor. Încerc să nu mă implic în politică dar sunt anumite probleme, întâmplări... Am fost  impresionat de bloggerii care au venit aici şi au vorbit despre cenzură, nu cunoşteam astfel de lucruri. Ştiam că se întâmplă în Armenia şi Azerbaijan dar nu ştiam că sunt astfel de cazuri şi în afara spaţiului ex-sovietic. Mă bucur că am putut socializa.
A-M: Şi eu şi vă mulţumesc pentru interviu.

Din păcate a trebuit să mă opresc, @necenzurat ne îndemna repetat să ieşim la şedinţa foto din faţa Palatului.
În concluzie forumul a fost interesant pentru că am văzut multă lume, am reuşit să fac cunoştinţă cu câţiva invitaţi străini, toţi A-list bloggeri la ei acasă dar lipsiţi de fumurile unora de pe la noi. Şi nu în ultimul rând, am apucat să mai schimb câte un cuvânt cu @new_dada, @swamp, @sorinrusi şi @andymihail. Cu siguranţă am omis pe cineva, aşa că-mi cer scuze în avans!
• Găsiţi la @swamp pe blog două video-interviuri cu Richie Pettauer şi Loic Le Meur aici.

1 Response to "World Blogging Forum 2009 (3 şi încheiere)"

  1. Anonymous Says:

    Salut www.SpuneNuDrogurilor.com este o echipa recent formata, nonprofit, care si-a propus sa lupte pentru constientizarea opiniei publice, a tinerilor debusolati de societatea în care traim despre tot ceea ce înseamna consum de droguri într-un fel sau altul.
    Daca prin actiunea ta, salvezi o singura viata de la decadere, considera ca ti-ai atins scopul, alaturi de noi toti ceilalti.

    Daca doresti sa sustii aceasta campanie, afisaza pe blogul tau un banner, codul se preia de la: www.spunenudrogurilor.com vei fi sustinut si tu de aceasta campanie lasa un comentariu daca ne sustii sa te sustinem si noi Scuze de deranj