Uite cât timp a trecut şi am uitat să zic o vorbă şi despre Renault Roadshow 2009 Bucureşti. Am fost pe 11, pentru că pe 10 tocmai venisem de la Techirghiol cu maică-mea.
Am ajuns pe la 13, tocmai când începuse spectacolul. mai întâi câteva Megane în toate variantele: sport, sedan şi noul sport tourer (un break sport foarte reuşit). Apoi curse şi manevre de precizie cu nişte maşinute mici ale naibii dar date naibii, urmate de o maşină de Formula 1, care, aşa după cum au subliniat mulţi dintre privitori, nu a trecut niciodată de viteza a doua. Din păcate nu am reuşit nicio fotografie cu ea, asta spune ceva totuşi despre viteza cu care se deplasa. La final am văzut maşinile de raliu, foarte elegante şi frumoase dar şi incredibil de zgomotoase.
În general un spectacol de nota 10, poate mai puţin prizat de cei pe care îi deranjează zgomotul excesiv (music to my ears!).

0 Responses to "Renault Roadshow 2009 Bucureşti"