Am fost ieri la The Light Cinema din Liberty Center şi l-am văzut. Am crezut că este 3D şi m-am întins după o pereche de ochelari, dar o doamnă mi-a spus că nu este decât digital. M-am simţit puţin dezamăgit, dar până la urmă poate că a fost mai bine aşa. Filmul este destul de violent, te simţi stropit cu sânge de sus şi până jos. A fost suficient sistemul de sunet Dolby care făcea să-mi tremure podeaua sub picioare.
Filmul începe prin a prezenta o stare de fapt: prezenţa extratereştrilor undeva într-un ghetou în apropierea Johannesburgului. Ni se spune foarte pe scurt cum au ajuns aici, se sare peste faptul că nava care i-a adus a devenit deodată nefuncţională şi nici măcar nu mai oferea condiţii corecte de viaţă pentru ciudaţii ei ocupanţi, nu mai contează dacă ei puteau respira sau nu în atmosfera terestră, toate aceste tehnicalităţi care pun Sci-ul în Sci-Fi sunt ignorate cu desăvârşire. Alienii sau prawn cum li se spune în derâdere pentru că au aspectul unor creveţi trăiesc – dacă se poate spune aşa – în condiţii mizere, în ghetou, alături de contrabandişti nigerieni care le cumpără armele şi roboţii (complet inutilizabile de rasa umană – chestie de ADN) contra unor conserve de carne pentru pisici, preferate de extratereştri.
Mai departe nu mai spun pentru că este un film interesant totuşi, şi merită să fie văzut. oricum ceea ce spuneam în titlu este adevărat: filmul ăsta ţipă după un sequel, District 10, de ce nu? Că doar aşa se numeşte locul unde au fost relocaţi alienii. Sincer eu de-abia aştept să apară, şi de fapt aştept şi District 8, căci începutul acestuia, aşa cum am mai spus, este mult prea abrupt.
Vizionare plăcută!

2 Responses to "District 9 ţipă după o continuare"

  1. Anonymous Says:

    Din pacate un comentariu mai bun ca al tau putea fi scris si de un crevete .
    Bineinteles, vei spune ca un crevete nu stie sa scrie !

    Fimul este excelent si nu merita un comentariu atat de impersonal si simplist !

  2. ciobanu.nicolae2002@gmail.com Says:

    Draga anonimule,
    In treacat fie spus, urasc persoanele care nu-si asuma identitatea, darmite altele.
    Faptul ca nu ti-a placut ce am scris este dreptul tau, fireste, asa cum este dreptul meu (cucerit cu mult singe varsat) sa-mi exprim opinia nicidecum comentariul, dupa cum usor poti ghici nu sunt vreun critic de film.
    Numai bine.