Uitasem cu totul de #urbansoupnights, noroc cu Andy Mihail că m-a tras de mânecă! Era cât pe-aci să plec cu taică-meu la Tuborg Green Fest. Acum mă felicit că n-am fost!
Am ajuns (cu chiu, cu vai, aşa este transportul urban în weekend) la Parcul Tineretului şi am găsit repede locul acţiunii. Ce de lume... dar unde-i Andy? L-am găsit, şi odată cu el şi pe Simona (sărut mâna) şi am făcut cunoştinţă cu câteva nume sonore din blogosferă, iar pe unii doar i-am zărit.
Am shimbat o vorbă cu Dragoş Grijincu, aBogdan, Andi Constantin, Copolovici, Elena Cîrîc, Tara Duveanu.
I-am zărit pe Chinezu, eCostin şi încă pe mulţi alţii dar nu le reţin numele şi pentru aceasta îmi cer scuze anticipat.
Cum a fost? Am sosit cu ceva întârziere, aşa că supa de pui era doar o amintire pe papilele gustative ale celor mai punctuali. Am prins totuşi supa thailandeză, o neruşinată care m-a ciupit tot timpul de limbă. Mai era loc şi pentru minestrone, dar dacă am fost plecat cu facţiunea...
Cum e cu facţiunea? La un moment dat cineva a aruncat o pastilă „hai la maşinuţe!”. Şi duşi am fost! Am stat chiar la coadă pentru a ne hârjoni ca nişte copii. Dar a fost frumos... şi ce ne-am mai ciocnit! După două ture am şters-o că trebuia să plece şi nenea cu maşinuţele acasă şi ne-am întors la minunatele dansuri irlandeze ale trupei Irish Way. Am stat cu ochii (şi cu obiectivul) pe fete (deşi erau şi doi domni în trupă, care au prestat elegant).
A fost bine şi am înţeles că şi financiar rezultatul a fost pozitiv. Ce alt motiv pentru a vâna pe blogul oficial sau pe twitter următorul eveniment?
• Au mai scris şi au postat fotografii (câteva adrese găsite pe twitter sau bloguri): Piticu, Sabina Cornovac, aBogdan, Dragoş Grijincu (facebook şi blog) şi eCostin (bestial filmul cu maşinuţele).
ULTIMELE POSTURI APARUTE PE BLOG

0 Responses to "Urban Soup Nights, 5 septembrie 2009"