Am fost ieri la o întâlnire a celor care vor să ajute, că dacă tot trăim împreună în România, ar trebui să punem mâna... Donaţiile au fost strânse pentru a se crea o cameră sterilă cu două paturi, cu aer filtrat, pentru copii cu afecţiuni oncologice, la Spitalul Marie Curie. Iniţiativa a aparţinut ONG-ului Paşi către Viaţă.
Iată că în cele din urmă am reuşit să văd şi eu White Club. Şi arată bine. A fost grozav la #TwestivalB unde am socializat la un pahar cu Coca-Cola cu gheaţă şi am întâlnit persoane interesante: organizatori şi participanţi la diferite momente dar şi bloggeri şi twitterişti. Au fost alături de mine Costin M. (twitter | blog | w2), Andi Constantin (twitter | blog | linked in) şi o stimabilă doamnă căreia i-am promis că o să o tutuiesc :) dar i-am uitat complet id-ul (ruşine mie!). Am fost însă inspirat să le ofer câte o carte de vizită deci contactul nu va fi cu totul pierdut.
Au fost interesante stand-up-ul din deschidere şi sesiunea de karaoke, ba chiar şi ad friday-ul tipic localului. Aşteptam cu interes şi alte chestiuni, care au sosit însă în absenţa mea (tombola, spre exemplu). Asta este, or mai fi ele ocazii când nu o să lucrez a doua zi.
Despre gazde, este de remarcat bună dispoziţia şi promptitudinea celor din spatele tejghelei şi a fetelor, precum şi muzica atât de potrivită şi la volum şi la mood (goldies).
Culmea, am aflat azi dimineaţă de la Andi că am câştigat şi un premiu! Care o fi acela voi afla atunci când vor fi postate pe Twestival local Bucureşti. Mor de curiozitate. Ah, nu am uitat de punga surpriză de la Kaspersky  (platinum sponsor), cu o minge antistress (binevenită, he he) şi minunata cană (verde, de sticlă şi Kaspersky branded) de Earl Grey care m-a introdus în atmosfera chic a întâlnirii... Superbă seară, aştept cu interes următoarea ediţie. Un slideshow şi fotografii un pic mai târziu. ;)
Update: Lista câştigătorilor a fost postată aici.

0 Responses to "Twestival local Bucureşti - 11 septembrie 2009"