Ce te faci atunci când Twitter îţi mănâncă tot timpul?
Deschid TwitterFox după amiaza sau seara şi citesc cam 90-190 de mesaje zilnic (dacă nu sunt o zi-două online le ignor, căci nu am atât timp la dispoziţie), deschid o mică parte din linkurile ataşate (10-20 taburi în FireFox). Asta-mi ocupă deja 2-3 ore din timpul de online. De ce?
Suntem dependenţi de internet dar şi de twitter, pentru că odată deschisă aplicaţia, se auto-impune (că aşa este frumos şi politicos, cum ne-au învăţat părinţii) să citeşti toate mesajele primite. De aici, o mică avalanşă de RT şi reply. Apoi unele lucruri par interesante şi deschidem linkurile; dacă a fost vorba despre un articol pe un blog care ne-a plăcut sau a răspuns unei necesităţi personale, este musai să-i răspundem autorului printr-un comentariu, să ştie omul că e citit şi preţuit şi să se simtă bine. Căci, nu-i aşa, nimic nu ne face mai multă plăcere decât o mângâiere sau o vorbă bună, cu atât mai mult dacă vine din partea unui necunoscut.

Alteori deschid calculatorul cu gândul să scriu pe blog şi mă trezesc că pierd 2-3 ore fără să fi scris nimic. Este frumos să căutăm mai multe articole, pentru a vedea diferite abordări ale subiectului, ce pot fi la rândul lor discutate. Dacă este vorba de un eveniment, trebuie să adaugi un afiş sau un logo, un banner eventual, linkuri... Aşa că, uneori, mă trezesc că mi-a luat 2-4 ore să scriu un amărât de articol.
Din păcate timpul meu online este foarte limitat, lucrez 8 ore pe zi, mai trebuie să mă şi odihnesc şi să am o viaţă socială...
Sunt eu sau nu un dependent de internet (cu tot ceea ce înseamnă el), voi ce ziceţi? Dar voi, sunteţi dependenţi de internet?
• Imaginea este (c) A Confused Soul.

0 Responses to "Internetul cronofag"