Aseară am fost mai zurbagiu şi am luat-o hai-hui prin Mangalia. Am făcut bine, deoarece am descoperit o fântână luminoasă şi muzicală modestă (care nu se poate compara în niciun fel cu cele din Piteşti sau Craiova), un carillon interesant, aflat în mijlocul unui parc şi, în cele din urmă, cireaşa de pe tort: Marina Mangalia.
Primarul a făcut o treabă bună cu banii europeni: le-a dat ocazia bogătaşilor de a-şi „parca” într-un mod decent şalupa, iahtul sau vaporaşul. Arată bine, pentru că e făcută cu gust. Porţiunea respectivă de faleză este deschisă publicului şi este frecventată atât de localnici cât şi de turişti.
Am luat-o apoi spre farul genovez, dar era mult prea târziu pentru asta şi am renunţat. Totuşi am făcut câteva fotografii cu digul. Seara este o vreme foarte plăcută, poate puţin răcoroasă, din cauza brizei. Nici nu vreau să mă gândesc că voi părăsi în curând acest mic colţ de rai...
ULTIMELE POSTURI APARUTE PE BLOG

0 Responses to "Mangalia by night. Zilele 5-6."