În categoria

V-ar interesa să participaţi la un concurs cu foarte multe premii – peste 300 de premii puse la bătaie?
Atunci mergeţi frumuşel la Coffeechat, răspundeţi la cele 6 întrebări şi trimiteţi tuturor cunoscuţilor un mail prin care îi invitaţi să răspundă şi ei la acelaşi chestionar. Partea din urmă este şi ea uşor de dus la capăt, deoarece puteţi să faceţi apel la agenda contului dumneavoastră de pe Yahoo sau Gmail, iar site-ul face restul, adică trimite „mass”-ul!
Răspunsurile corecte se transformă în puncte care vă pot propulsa pe un loc câştigător. De exemplu, @raingirl, căreia i-am răspuns la „apel”, a ajuns deja  pe locul 276.


Anul viitor va avea loc la Shanghai, China, Expoziţia Mondială 2010. Organizatorii s-au gândit să promoveze un concept ecologic: „Un oraş mai bun, o viaţă mai bună”. România va fi şi ea prezentă la expoziţie, în perioada 1 mai – 31 octombrie 2010. Casa Română va fi creată după un concept arhitectural simpatic, 100% românesc, care se încadrează în tema „verde” a expoziţiei.
Denumit Greenpolis, în spaţiul destinat reprezentării ţării noastre peste hotare vor avea loc evenimente culturale în aer liber (spectacole de muzică, dans, teatru şi proiecţii de filme). La etajul 2 va funcţiona un restaurant cu specific... românesc, la 3 o sală de conferinţe iar la următorul va exista o terasă în aer liber. Conform informaţiilor Ministerului de Externe preţul contractului, începând de la proiectare şi până la demolarea construcţiei, este de 2.440.607 euro. Executarea propriu zisă a lucrărilor a fost câştigată la licitaţie de o firmă chinezească.
• Sursa: Jurnalul de Duminică, nr. 4 (5102), august 2009.


În continuare nu reuşesc să înţeleg de ce atât de mulţi anglofoni se abonează la „producţia” mea de pe Twitter. Dacă aş putea crede că unii sunt cumva cu rădăcini neaoşe şi vor să mai audă „limba din străbuni”, nu acelaşi lucru mă lasă să cred unii utilizatori ai serviciului care par a fi făcuţi de roboţi (vezi imaginea). În locul unei astfel de persoane aş încerca să scriu eu câte ceva întâi şi de-abia un pic mai târziu să urmăresc pe alţii. Şi din 142 de oameni niciunul nu o urmăreşte? Cât de straniu este asta? Eu înţeleg că sunt site-uri care oferă servicii de genul „te înscrii la noi şi-ţi facem rost de 300 de followers”, dar chiar să-i şi fabrici pe bandă?


Nu ştiu de ce sunt eu atent la chestiile astea, dar iar am dat peste un link aiurea, de data asta la Orange România.
Culmea este că nu mă interesa telefonul în cauză, dar cumva am ajuns cu mouse-ul pe el şi mi-a sărit în ochi linkul de pe bară. Pagina este aici, dar linkul a fost între timp reparat.
Site mare, muncă multă, unde se munceşte se greşeşte...

0 Responses to "La grămadă..."