M-am tot certat cu tot felul de colegi şi prieteni care nu luau în serios caracteristicile bietei mele Renault Symbol (2004). Ziceau: să plec de-aici cu ăia 4,6 litri la sută că ei nu cred aşa ceva (în parcurs extra-urban).
Dacă tot am pierdut vremea şi le-am făcut trafic astăzi băieţilor (că nu sunt fete, e sigur) de la TopGear România, am zis ia să văd şi eu care modele sunt în aceeaşi „oală” cu al meu. Funcţia de comparaţie a autoturismelor de pe site era defectă, aşa că iau problema în propriile mâini.
Zis şi făcut, mă pun şi fac eu un tabel comparativ, prescurtând notarea de n/20 a lor cu una de la 1 la 10 (ca la şcoală), ca să fie mai simplu. Am „dat” cu galben modelul meu (chit că aici era cel din 2009, dar nu se pune, căci unii colegi au şi ei maşini din 2004-2005), iar caracteristicile mai bune cu verde, cele mai slabe cu roşu.
Ce a rezultat? Conform tabelului de mai sus (care poate fi consultat şi la Google Docs), Logan-ul şi cu Aveo (fost Kalos) sunt clar mai slabe, iar în cealaltă direcţie se evidenţiază net Jazz, C4 şi Focus.
Dacă ar fi să-mi cumpăr mâine maşină, aş oscila între Subaru Imprezza, Mitsubishi Evo (sport), Mitsubishi Colt şi Honda Civic (hatchback). Dar nu este cazul!
• Sursa: TopGear România.
ULTIMELE POSTURI APARUTE PE BLOG

0 Responses to "Comparativ automobile clasa mică, model 2009"