Ieri şi astăzi am fost la ţară şi m-am încărcat din nou cu energie. Natura este în plină formă: grădina de la şosea plină de flori de tot felul, orătăniile împrăştiate prin toată ograda ciugulind un fir de iarbă sau o insectă...
Am fost cu nepotu-meu Bogdan la „Casa Albă”, la o aruncătură de băţ de casă, unde am stat pe messenger şi am sorbit o bere şi un Pepsi. Seara am mâncat crap îmbrăcat în mălai la tigaie, cu mămăligă şi mujdei.
A doua zi micul dejun şi la drum; ne-am oprit ca de obicei la Deduleşti la o gustare, dar mi-am jurat să nu mai cumpăr mici, aşa că am luat ficăţei cu cartofi prăjiţi. Am ajuns acasă cu bine şi am făcut socoteala consumului: am mers bine, numai 6,4 l/100 km. O să amm mai mult timp în săptămânile care vin, în ciuda sesiunii, aşa că o să scriu mai des. Cel puţin asta-mi doresc de mult...
ULTIMELE POSTURI APARUTE PE BLOG

0 Responses to "Casa mea de vară e... la ţară"