Astăzi am fost la o mică întâlnire cu bloggerii care s-au înscris la ZBB-2009 dar nu participă cu vre-un happening sau show, ci numai pentru a socializa şi a ne cunoaşte între noi. Întâlnirea a avut loc la ora 15 chiar la sediul Casei de Cultură a Studenţilor din Calea Plevnei nr. 61 (în spatele Operei).
Am făcut cunoştinţă şi am discutat de una, ba de alta, eu am ridicat problema ziarului ZBB, care mă interesa în mod deosebit (şi dacă-mi aduc aminte bine, îi surâdea şi lui Florin Puşcaş într-o vreme ideea de a realiza un ziar al bloggerilor). Dacă va exista, primul său număr va conţine probabil răspunsurile date de noi pe formularul ce ni se va pune la dispoziţie odată cu intrarea la ZBB-2009.
Dacă încă nu v-aţi înscris, nu este prea târziu. Tot ce trebuie să faceţi este să completaţi câteva date personale în câmpurile de comentariu, pe pagina de înscriere. Iar pentru a participa la tombolele organizate de ZBB trimiteţi un e-mail cu numele şi adresa de e-mail la zbb.tombola@yahoo.com
Dacă fie nu v-aţi înscris, fie s-au închis înscrierile nu-i nimic, vă pot oferi o invitaţie chiar la intrarea în Casa de Cultură a Studenţilor la ora 12 (adăugaţi un comentariu la acest articol să ştiu dacă este cineva interesat). Ne vedem acolo!

ULTIMELE POSTURI APARUTE PE BLOG

0 Responses to "Ziua Bloggerilor Bucureşteni 2009 se apropie cu repeziciune"