Când eram mic:
Am ramas uimit… când am văzut microbuzul meu Robur, cu care mă jucam şi care era favoritul meu, jumulit de căţelul vecinilor.
Mi se părea fantastic… să fiu liber să mă joc zi de vară până-n seară cu vecinii şi prietenii de pe stradă din mahalaua bunicilor. Şi câte nu făceam...
Îmi plăcea… că cei mari le ştiau pe toate, aveau răspuns la orice întrebare şi voiam să fiu şi eu ca ei, deşi realizam că asta nu se va întâmpla niciodată (minte de copil).
Credeam că… bunicii şi părinţii mei o să trăiască mereu.
N-am înţeles… şi nu înţeleg nici acum de ce unii oameni sunt răi aşa, pur şi simplu, fără niciun motiv.
Nu înţelegeam… de ce mă înfofolea bunica de arătam precum un bulgăre de haine când ieşeam afară iarna.
Leapşă lansată de Blind Girl, văzută la Denisuca.
ULTIMELE POSTURI APARUTE PE BLOG

0 Responses to "Leapşă de la Denisuca"