În loc să stau şi să studiez pe brânci în sesiunea ce tocmai s-a terminat, m-am mai jucat un pic pe la blog. Care sunt noutăţile/schimbările?
1. Am mutat feedurile de la FeedBurner la Google, pentru că am fost invitat să o fac (deşi aceasta nu este o modificare vizibilă), aşa că acum am posibilitatea să văd toate feedurile blogurilor mele într-o singură fereastră şi pot să le organizez şi să am acces la statistici mai uşor.
2. Am experimentat un pic cu AdSense, cu speranţa că acest lucru nu vă va deranja prea mult la citirea articolelor. Am vrut să văd şi eu cum este şi ce trebuie să fac. Nu este greu, dimpotrivă, dacă am reuşit şi eu! :D Asta nu înseamnă că trebuie să vă apucaţi să daţi clickuri pe reclame, dimpotrivă, dacă vă deranjează, spuneţi-mi în comentarii, ca să le mai răresc. Ajutor găsiţi (în engleză) mai mult decât suficient pe Google AdSense Help.
3. Am mai pus o listă de linkuri către articolele mele mai reuşite, denumită „Posturi recomandate 2009”, pe care, fără să vreau, am mobilat-o imediat. Să fi scris eu aşa de bine în două luni?
4. Am renunţat la widgetul de la MyBlogLog, era prea mare şi ineficient. Apoi, îl dubla oarecum pe cel de „followers”, de la începutul sidebar-ului.
5. Am grupat (uite că se poate) mai multe linkuri către siteuri/bloguri pe care le susţin, într-o singură secţiune şi am reuşit, cu greu, să le setez aceeaşi lăţime.
ULTIMELE POSTURI APARUTE PE BLOG

2 Responses to "Modificări la blog"

  1. Anonymous Says:

    tu ai sters toate comentariile de pe blog?

    Recent blog post: De Sf. Valentin sarbatorim Dragobetele

  2. Anonymous Says:

    Hai că e drăguţ :)

    Recent blog post: Mice removal