Am dat zilele trecute peste un blog interesant, care propune şi promovează cu mare succes următoarea idee: de ce să nu donezi un obiect care te încurcă pe acasă – este funcţional dar nu-ţi mai trebuie – în loc să-l arunci?
După cum am spus într-un comentariu, genul acesta de site se mulează perfect pe vremurile prin care trecem. Stau şi mă gândesc, încă, ce să donez la Dă şi primeşte, pentru că mă încântă în mod deosebit ideea, o idee atât de altruistă! Mergeţi şi voi şi vedeţi despre ce este vorba, şi duceţi vestea mai departe (eu am ciripit pe twitter). Poate şi donaţi ceva, sau vă place ceva de pe site. Citiţi însă cu atenţie comentariile, regula este că obiectul propus se dă primei persoane care-l cere. Fiţi vigilenţi! ;)
ULTIMELE POSTURI APARUTE PE BLOG

0 Responses to "Dă şi primeşte, un proiect inedit"