Iată că a mai trecut un an, cu momentele sale senine şi lunile zbuciumate. Da, a trecut, dar să treacă cu folos, asta este important şi, de fapt, nu sunt sigur că pentru mine a trecut cu prea mare folos... Dar, ca de obicei, în momentul renaşterii, a naşterii noului an, ne propunem să facem ceva nou, fie ceva ce nu am reuşit în anul/anii trecuţi. Pentru că sunt un băiat modest, m-am gândit să-mi iau un obiectiv mic, pe care să-l şi pot îndeplini. Cât de mic? Mic de tot: vreau să nu mai fumez. Dar nu ca anul ăsta, când m-am „abţinut” până la excursie sau mai ştiu ce petrecere unde am fumat ca un turc. Nu. Acum ideea este să nu mai fumez deloc, să nu cedez ispitei un an întreg, nu o lună – două. Cam asta, plus încă două gânduri mai vechi care le ţin încă în sertar, la secret, că deh, aşa ne-au învăţat părinţii, să nu ne punem sufletele pe tavă, nu? :D
Altfel, a trecut Moşul şi pe la mine, şi a adus şi el ce-a putut, nu intru în detalii, dar a fost frumos. Tot frumos este încă bradul (din dreapta), care, datorită faptului că a fost mai scund decât predecesorii lui (şi mai plin în rămurele), este mai plin ca niciodată de globuri, steluţe şi ornamente, deşi jur cu mâna pe inimă că nu am mai cumpărat un glob de ceva ani... Cred că este şi cel mai reuşit din ultimii ani.
Altfel, La Mulţi Ani @voiculesti, @raingirl, @ratradu, @LaCaterinca şi, de fapt, tuturor!
ULTIMELE POSTURI APARUTE PE BLOG

0 Responses to "New Year's Resolutions"