Uite că mai este puţin până la Crăciun şi nu am apucat să mă pregătesc mai deloc. Cu excepţia ghirlandei de becuri de pe casă – înşirată aşa cum am putut şi cum m-a dus mintea – şi a omului de zăpadă travestit în Moş Crăciun din fereastră – pe care nu o să-l observe prea multă lume, pentru că e mic.
Nu tu pom (încă), nu tu ghirlande de hârtie şi alte alea, lucruri care înveselesc şi mai mult perioada aceasta a sărbătorilor. Noroc că sunt în concediu două săptămâni şi voi avea timp să mă ocup de toate. Ieri am făcut ceva cumpărături şi am mai luat încă un set de 100 de beculeţe colorate pentru pom (numai 7 lei), pentru că unul din cele vechi se stricase şi un set de şase şabloane pentru „pictat” pe ferestre cu spray cu zăpadă (de la Plus). La Orhideea am găsit AirWick cu aromă de vin fiert şi scorţişoară (e un vis, începi să cauţi din priviri cana cu vin!). Cadourile sunt şi ele luate parţial, mai trebuie completate serios!
Tot aici, în blog, o să mai scriu şi o scrisoare către Moş Crăciun, dar până atunci vă las să vă delectaţi cu cea foarte frumos scrisă pe blogul Gay România, sau să trimiteţi chiar voi una, fie de pe e-scoala, fie de pe 121 (aici trebuie să vă înregistraţi).
• Imaginea este făcută leneş, prin geamul camerei mele, de la căldurică (februarie 2004).
ULTIMELE POSTURI APARUTE PE BLOG

0 Responses to "Moş Crăciun se pregăteşte. Dar noi?"