Am citit pe LaCaterinca, după ce i-am citit tweet-ul, un post în care se vorbea despre o gafă de-a lui Adrian Despot la un interviu. Curios din fire, vreau să văd şi eu despre ce este vorba. Păi cam despre ce spunea Florin (bineînţeles, într-un alt registru) despre oamenii cărora la un moment dat trebuie să le-o tai, să le-o zici verde-n faţă, tocmai pentru că nu-şi dau seama că au luat-o razna-n-porumb.
Adică, frăţioare, câtă răbdare matusalemică să ai când o vezi pe tuta aia, pe „fătuca” generică a mediei româneşti cum o ia pe arătură şi întreabă redundant. Plus comportamentul ei de puştoaică ieftină "oau, îi iau interviu lui Despot, vai fată ce tare sunt"! Aşa că mai bine să nu fii uşă de biserică sau diplomat acreditat, nu, mai bine spune ce-ai pe inimă, că nu greşeşti niciodată. Bravo!

ULTIMELE POSTURI APARUTE PE BLOG

2 Responses to "Adrian Despot este adevărat"

  1. Florin ŞPERLEA Says:

    Mda... Ziceam si eu, corect, dar parca reactia lui Despot este prea dura (si baga de seama ca impresia asta vine de la un misogin pur-sange!). Am vazut un soi de "reply", tot cu Despot, intr-o galerie de arta, care se incheie, inteligent, cu o replica ceva mai adecvata, oricat de aeriana se va fi dovedit a fi "fatuca" aia...

  2. ciobanu.nicolae2002@gmail.com Says:

    Da Florin, pina la urma pot fi de acord cu tine, dar este enervant sa fii intervievat de asemenea paparuda...