Vizionând acest experiment de la Caţavencu, mai că-mi vine să mă las de meserie şi de bloguit (sau măcar de una dintre ele). Am făcut un simplu calcul, care a dus la concluzia că, dacă aş cerşi timp de 2 săptămâni pe lună, numai în timpul zilelor lucrătoare şi numai 6 ore pe zi, mi-aş acoperi salariul. Pai bine – o să-mi spuneţi – de unde ştim noi că banii pe care i-a scos „biata” fată într-o oră reprezintă media statistică? Corect! Dar ar fi mai „uşori”, fără prea multă bătaie de cap, fără să am stres de la deadline-uri sau alte alea. Mai rău ar fi, întradevăr, iarna, dar se pot face economii şi se poate „munci” vara pentru vremea rece. Încă mă mai gândesc, vorba unuia: „Don't quit your day job to this!”. :D


ULTIMELE POSTURI APARUTE PE BLOG

0 Responses to "O rapidă schimbare de paradigmă"